O bílé labuti

Pro lidi se stala labuť symbolem krásy, moudrosti a v neposlední řadě harmonie a čistoty. Když si labuť vybere partnera, je to na celý život. Pevně si stojí za svým rozhodnutím a nezáleží na tom, jestli je momentálně na hladině nebo pod ní. Toto půvabné zvíře je symbolem naší značky už od roku 1829. Přesně do tohoto období sahají počátky výroby papíru v Harmanci. Ačkoli se grafická podoba našeho loga časem měnila, filozofie podniku zůstává celá desetiletí nezměněna. Naše bílá labuť zastřešuje silnou a stabilní společnost produkující kvalitní hygienické papírové výrobky. Vraťme se ale v rychlosti na začátek celého příběhu. 

NA ZAČÁTKU BYL KUPEC 

Dnešní papírnu SHP Harmanec vybudoval v 19. století banskobystrický kupec František Zikmund Leicht. V té době patřila k nejmodernějším papírenským závodům v Rakousko-Uhersku a brzy poté rozšířila svůj sortiment z výroby papíru i na hygienické papírové výrobky. Právě roku 1910 byla zaregistrována ochranná známka „Bílá labuť“, která je nejstarší registrovanou a stále aktuální ochrannou známkou na Slovensku. Jak se vám líbí proměny její krásy až po současnost?

Abychom se nezabývali ale jen minulostí – od roku 1972 datujeme naši novodobou historii. Přesně tehdy byl do provozu uveden stroj na výrobu hygienických papírů a začali jsme používat novou surovinu – sběrový papír. Od té doby plynule plaveme moderními vodami a určitě nám v tom pomáháte i vy. Díky vám Harmony získala ocenění Delicate Care v soutěži Volba spotřebitelů 2018. 

VYBRALI JSTE SI LABUŤ 

Marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka vyhlašuje společnost ATOZ Marketing Services. Každoročně jsou oceňovány produktové novinky a inovace na slovenském i českém trhu. Naskytla se nám tak výborná příležitost zapojit se do soutěže s kosmetickými utěrkami Harmony Delicate Care. A podařilo se! V roce 2018 jsme obstáli mezi silnou konkurencí a to nám přineslo vítězství v kategorii Papírový program na Slovensku i v Čechách.

Po této soutěži sehrála svou roli i sociální síť Facebook. Na stránce Volba spotřebitelů se konala soutěž o nejlepší novinku facebookových fanoušků. Naše kosmetické utěrky Harmony Delicate Care obhájily vítězství mezi silnou konkurencí i ve virtuálním světě.  Také rok 2019 byl pro nás úspěšný. Na Slovensku jsme získali cenu Volby spotřebitelů za hygienické kapesníky a toaletní papír Delicate Care. U našich sousedů jsme skončili na krásném druhém místě. 

V Harmanci se snažíme přistupovat zodpovědně k našim zákazníkům i životnímu prostředí. Za tyto, ale i jiné úspěchy vděčíme hlavně vám. Bílá labuť je v přírodě, ale i ve společnosti symbolem čistoty a elegance, plave pomalu a rozvážně. A nejen tyto atributy chceme zachovávat v naší společnosti i nadále. 

Další články

Pro ruličky od toaletního papíru najdete další uplatnění. Máme pro vás 4 tipy

Většina z nás ruličky vyhazuje ihned, jak dojde toaletní papír....

Zjistit více

Život s domácími mazlíčky. Jak dbát na pořádek?

Existuje mnoho studií, které potvrzují, že život s domácím mazlíčkem...

Zjistit více