Tipy, se kterými se do sladkého znovu zabouchnete

Láska prochází žaludkem, a co by to bylo za vztah, kdybyste museli mít výčitky. S těmito jednoduchými triky se vůbec nemusíte bát, že se na vás vaše tělo rozhněvá. Přes den nebo o půlnoci, udělejte si radost, jak vám hrdlo ráčí!

Začíná to moukou

Je dobré říct si na rovinu, že pro zdravý životní styl není třeba si hned připravovat bezlepkové dýňové raw cheesecaky. Jedním z prvních kroků je vyměnit bílou pšeničnou mouku za celozrnnou nebo mandlovou. Rozdíl v chuti nepoznáte, ale v kvalitě ano. Zatímco první jmenovaná přidává do pochoutky víc vlákniny, druhá protein. Z hlediska vyváženosti je dokonce možné je i smíchat.

Druhá strana temnoty

Potřebujete doplnit antioxidanty, vlákninu, železo nebo zinek? Zdraví kuchaři doporučují čokoládové cookies. Čokoláda nemusí být problém, pokud je tmavá a má aspoň 70 procent kakaa. Samozřejmě, čím vyšší je tento poměr, tím lépe pro zdraví.

Zmrzlina bez mléka

V případě, že člověk neumí říct zmrzlině ne, existuje řešení. Namísto míchání s mlékem nebo cukry se doporučuje rozšlehat a zmrazit ovoce. Je jen výhodou, pokud se využívá sezónní úroda, ale v případě, kdy to nejde, stačí koupit mraženou ovocnou směs. Dochucuje se kakaovým nebo vanilkovým práškem.

S olejem proti tuku

Je na místě zvážit, pokud si recept vyžaduje máslo, jestli nebude lepší sáhnout po kokosovém oleji. Obsahuje nižší hodnoty sodíku, takže snižuje míru cholesterolu a riziko vysokého krevního tlaku. Také je bohatý na kyselinu laurovou, které můžeme děkovat za nepřibírání na váze.

Zpět do dětství

K udržování těla v kondici napomáhá i jablečná kojenecká výživa. Opravdu! Nesladěná jablečná výživa je vynikající náhradou za oleje, přičemž se hodí hlavně do koláčů, chlebů a muffinů. Má vysoký podíl vitamínu C a vlákniny. Její zařazení do jídelníčku také sníží příjem tuků a kalorií. 

 

Další články

Jak smrkají kapesníky?

Každé dítě ví, co má dělat, když se mu nos...

Zjistit více