Úspěch kosmetických utěrek Harmony Delicate Care v soutěži Volba spotřebitelů 2018

Společnost ATOZ Marketing Services vyhlásila výsledky marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který každoročně oceňuje produktové novinky a inovace na českém a slovenském trhu.
Předávání ocenění se v tomto roce uskutečnilo v Moyzesově síni v Bratislavě a v kině Lucerna v Praze.

Do programu Volba spotřebitelů přihlašují výrobci a distributoři novinky a inovace z oblasti rychloobrátkového zboží, které byly uvedeny na slovenský a český trh v období od ledna 2017 do května 2018.

Mezi firmy, přihlašující své výrobky do programu Volba spotřebitelů, patří velké mezinárodní, ale i menší domácí společnosti.
O získání titulu Nejlepší novinka mělo v České republice v tomto roce zájem více než 150 nových a inovovaných výrobků. Na Slovensku bylo nominováno více než 70 takových výrobků. Základem pro udělení ocenění se staly výsledky exkluzivního výzkumu, který uskutečnila agentura Nielsen. Do výzkumu se zapojil reprezentativní vzorek slovenských (2 000) a českých respondentů (4 000). Cílem bylo zjistit, který z výrobků v každé kategorii považují spotřebitelé za nejlepší a nejatraktivnější.

Společnost SHP Harmanec se letos zapojila do marketingového programu Volba spotřebitelů na Slovensku i v Čechách se svou produktovou novinkou – kosmetické utěrky Harmony Delicate Care Shea Butter Balsam.

Kosmetické utěrky Harmony Delicate Care získali první místo v kategorii papírový program na Slovensku i v Čechách. Podařilo se nám zvítězit nad silnou konkurencí etablovaných hráčů.

Ocenění se udělovala také v rámci doprovodných soutěží pořádaných mediálními partnery programu. Titul Novinka roku 2018 a finanční odměnu v podobě certifikátu na reklamní online kampaň jsme získali od uživatelů portálu woman.sk.

Na facebookové stránce Volba spotřebitelů se bezprostředně po vyhlášení výsledků konala soutěž o nejlepší novinku facebookových fanoušků. Fanoušci si vybírali svého vítěze ze všech vítězů jednotlivých kategorií. V rámci silné konkurence různých druhů produktů získaly kosmetické utěrky prvenství i na Facebooku.